Girls loves shoes!

have2have brands Sandaletter, Amber2have2have brands Sandaletter, Amber2
 
have2have brands Kilklackar, Jolinehave2have brands Kilklackar, Joline
have2have brands Skor, Biancahave2have brands Skor, Bianca
have2have brands Stövletter med nitar, Bonniehave2have brands Stövletter med nitar, Bonnie
när man inte kan sova kan man alltid göra andra saker men har faktiskt gjort viktiga saker! fixat och donat till skolan det vanliga pluggandet nivet kollar igenom de jag kan mindre bra och så, sen så är jag ju tjej också och har även kollat på lite skor sååå synd att sommaren är över hittat massa fina!! men dessa är några nya favoriter ska kika efter mer höstskor också, och jaa jag älskar klackskor och att gå i dem! det dumma är att jag blir lite lång är ju 1,70 så blir ju minst 1,80... ajaa långa blonda tjejer går väl hem right?? ne men kolla dessa bara!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0