GAAAALEN KVÄLL IGÅR-NORLIE&KKV!

Godmorgon på er! 
 
måste börja med att säga att gårdagen var heeeeeeelt grym alltså, den började rätt krokig och det mesta stämde inte llr hände massa ivägen typ, men sen såå då blev allt sååå bra igen! :D
 
Elin kom ju till mig och vi fixade oss lite vilket var meningslöst då det regnade men sen så åkte vi till rhodos och käkade as gott! efter de åkte hon till några och jag sara stina till mig och drog igång det hela innan bussen till olstorp gick Norlie&kkv spelade ju huuur bra som helst är de alltså och draget ja jäklar alltså vad folk stod typ längst fram sen så hoppade jag upp på ngn lång och stark killes axlar då såg man allt kan jag säga! ne men det var riktigt bra så nu är vi laddade för nästa utgång! 
hemresan blev dessvärre inte heller som vi tänkt oss men sååå mycket bättre ändå, vi hamnade i sjötorp han som jobbade på olstorp skjutsade oss hehe, men där mitt i skogen var vi i ngns sommarstuga llr grabbarna som vi va med där var riktigt snälla så där fick vi övernatta jättefint med jacuzzi nybyggt och hela köret! :D nu sitter jag hemma men ska dra till stallet och rida iväg med sara sen i em blir det jobb! ha det as bra sålänge puss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0