foto session

hallå på er! 
vad jag ändrar här på bloggen, men vill ha en personlig blogg som är stilren fast ändå är crazy och färgglad som mig själv! så måste testa mig fram lite men denna blev jag faktiskt riktigt nöjd med! måste köpa en bättre systemkamera också så jag kan börja fota lite älskar att fota as kul! får hitta lite andra modeller också inte bara mig själv....hehe 
 
men skolan gick bra vi hade ju ''möte'' om gymnasiearbetet och jag tror att jag vet vad jag vill jobba med något som jag tycker är intressant vad avslöjar jag inte än!  
idag är det springa som gäller även som nivet plugg hehe gör jag ngt annat typ inte! men snart så händer de grejer!
här får ni dagens outfit iaf:
vit stickad
persikafärgad klänning
brunbrända ben
olika smycken
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0