fast i göteborg-liseberg-hoppning!

hallå bloggen! nu var det ett tag sen igen men men har hänt en heeel del och sen är det fortfarande sommarlov och massa att göra så ja bloggen är inte allt ibland;) 
 
men iaf hade tänkt att berätta lite nu iaf genom en heeeel del bilder också;) som ni vet var jag och Sara i Göteborg på Liseberg och vi hade det huuur roligt som helst så vi ska dit igen innan skolan börjar med lite fler personer då, vi åkte massa tvingade även med henne i atmosfear som hon var livrädd för men sedan älskade! åt även på ngn italiensk restaurang as god kycklingsallad träffade även ett par härliga killar som var med oss ett tag dock var de 29 fast ena såg jääääääkligt bra ut civilingenjör och allt #pengar!! ne skoja bara! vi gick därifrån runt halv 11 och skuklle med ett tåg som inte gick och bussen som skulle komma istället kom inte utan vi fick ta in på hotell mitt i natten gissa våran panik där alltså! men allt slutade bra:))
 
 
sen har jag varit iväg och hoppat och shoppat och jobbat bilder på allt får ni sen nu måste jag ut med hunden innan stallet heeej så länge! :D 
 
bilder från de senaste!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0