boost efter ridpass+kvällsol!

Hallå! 
har varit hemma en liten stund, har ju varit en sväng i stallet igen men lika roligt varje gång! :D
idag var det Stella och Nikki som fick röra på sig lite blev 2 rejält svettiga dressyrpass i paddocken så nu är jag mer llr mindre jättetrött!. men det gick bra med båda gjorde lite blandade övningar start stopp serpentiner förvänd galopp galoppfattningar skänkelvikningar öppnor m.m.  nikki blev jättefin och jobbade på riktigt bra dock var jag för klen för när hon tyckte det blev väldigt jobbigt vilket det också var för henne så gick hon emot lite så orkade inte sitta emot så mycket som behövdes så nu jäklar måste jag ta och skaffa mig lite mer muskler så man blir tyngre och orkar! får sätta mig själv på stenhård träning och diet llr ngt haha! :D 
 
nu sitter jag i solen för att njuta innan jobb börjar 19-23 känner mig INTE taggad just nu faktiskt... men detta får hålla mig vaken!
 
 
var även och handlade också och jaa ni ser vad som kom med hem passionsfrukt och lite drickor heeelt beroende av de!!! :)))
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0