Världens bästa vänner!

igår som sagt var det fullt ös medvetslös! först mockning i stallet som inte tog alls lång tid jag fyllde höpåsar och mocka 1 box haha! menmen klagar inte;) sen halv 11 var det hoppning som gällde, och Nikkibus fick hoppa några skutt+bana på 50,60 cm och hon tyckte det var skitkul! men våga inte släppa på henne för mycket hon är ju som sagt som hon är den tösen haha men det var riktigt roligt och det var inget konstigt alls! 
sen var det Sicas tur och det gick bra det med, riktigt nyttigt att rida en sådan känslig häst, för gör jag fel så hoppar hon inte men gör jag rätt så hoppar hon utan problem så det är ju skönt att veta att man gör rätt! men vi tog oss runt en 90 bana iaf tror jag det var :) as kul! 
 
sen var jag på promenad med Marie sååå sjukt underbart roligt att äntligen träffas igen! hade så mycket att prata om så tiden flög förbi rätt fort;) hehe men det var det värt. och vi båda har något att berätta för er men avslöjar inget än;) och bilden har jag lånat från hennes blogg så klicka på bilden för att komma dit ;)
 
sen senare kom Linnéa och Karro hit och förgyllde kvällen! vi träffas alla 3 så sällan så man får verkligen passa på när alla kan!  vi gjorde inget mer än att prata om allt möjligt och smider lite planer för nästa år och till sommaren åååhh längtar som fasen verkligen! :D sen så när klockan var halv 11 hehe vi prata säkert mer än 2-3 timmar i sträck, men iaf då fixade vi dipp och dricka och avslutade kvällen med american pie kunde inte bli bättre, och idag är dem busarna i göteborg och jag är sååååå avundsjuk:O ajaa här får ni lite bilder igen :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0