Sun is up!

Godmorgon! 
idag slutade min sovmorgon runt 9... hade lätt kunna sova 1 timme till men nu när det är så fint väder ute är det lika bra att gå upp och börja dagen! men iaf idag är jag stalledig behövs lite känner jag har ju ändå ridit 6 dagar denna vecka 2-3 hästar/gång så ja lite sliten ibland haha! men ingen vila för det städning står på schemat skjutsa pappa och de andra till skövde hihi äntligen får jag köra lite igen! sen blir det plugg och en promenad med familjen senare sen llr om jag går själv. Sen kommer en del bilder från hoppträningen igår Var Stina som tog några kort och fina blev dem så dem ska ni få se! :D men nu måste jag byta kläder bjuder på en riktig höjdarlåt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0