Skolan och resten av dagen+ sneakpeak

Tjenixen! har just nu samhäll så passar på att skriva lite. började 08,00 idag så morgonbloggningen fick jag tyvärr hoppa över och ingen frukostbild heller, men åt gröt och macka. 
solen skiner ute och nu börjar värmen komma sååååå skönt! hoppas verkligen det fortsätter såhär nu så vi kan få smmar snart! :D har tyvärr inte hunnit ladda över shoppingbilderna men ikväll så! ska ge er en sneakpeak på jackan och även tröjan som jag har på bilden här nedanför. 
 
idag då vad händer mer än skolan? slutar 15,00 så då ska jag fixa ************** sen till stallet för att fixa Hoppzan för hoppträning idag!!:D ska försöka haffa ngn som filmar så ni får se. Idag är vi i Habo iaf ligger i Töreboda för er som ej vet men det ska bli roligt med miljöombyte! hoppas hon är lika fin som igår:)! men nu måste jag kila ha det så länge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0