Shopping-Skövde-Chaufför

TjenaTjena!
haft en bra söndag? det har jag!  den började med att köra till skövde riktigt roligt! trots lite argument mellan mig och pappa, men sedan gick det bra. Rätt så mycket folk ute idag men det är inte så konstigt hoppas det håller sig! sen så blev det ett litet stopp på elins esplanad och jag som INTE skulle köpa något kom hem med en fin sommarklänning,BH,3 par trosor och 1 halsband... ajaa men allt under 500 iaf så det var bra!  sen så körde jag hem också,så var hemma runt halv 5 typ, och då blev det matteplugg med pappa, började med att båda fattade ZERO! men sen så släppte det riktigt bra! efter det så blev det studsmatta med lillasyster as kul haha! 
bjuder på en bild från idag så får ni se kläderna imorgon! :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0