new on instagram, morning folks!

Godmorgon! 
finare väder idag ser det ut att vara tur det! händer idag då , jo skola som vanligt matteprov sen ut till stallet för att rida ena och longera den andra ska kolla hur det gick med dem igår då ellen och stina hade hand om dem, har inte hört ngt men hoppas det har gått bra. får se vad jag gör med dem och hur sent jag kommer ut är oerhört trött trots att jag la mig strax efter 9 igår.... men har sovit jättedåligt och har lust att bara somna om igen! skulle vara så sjuuukt skönt och skita i den här dagen. men nog om det nu måste jag som vanligt gå och fixa iordning mig men bjuder på en instagram bild iaf, följ mig där om ni vill se mer @ecriggmyr. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0