lyckade ridpass och ett styrkepass!

tjenatjena har ni somnat redan??  ne vad bra inte jag heller (än).  Tänkte berätta lite vad jag har gjort idag jaa den började som vanligt med skola stall osv... otroligt jag hann båda godingarna på 2 timmar nästan rekord+ så hade jag tid över! as bra! 
 
men red båda i paddocken började med hoppzan gick väldigt bra delar hon tyckte jag var pain in the ass när jag ville att hon skulle ha vänstergalopp och inte höger haha! men borsett från det har jag inget att klaga på. tränade på övergångar och volter lite serpentiner med, måste ju slipa nu om vi ska åka iväg på dressyr den 11 maj!
 
Nikki var som vanligt väääääldigt pigg och vi hade lite diskussioner emellanåt men jag fick som jag ville och hon var underbar i högergaloppen otroligt nog, vänster var sådär den som brukar vara bra haha! ajaa men helheten var bra! ska nog rida i paddocken imorgon igen för att slipa lite extra inför alla tävlingar som kommer! 
 
sen som avslutning på dagen var det cirkelfys med mamma och moster riktigt skönt att köra igenom kroppen lite ökade även en del vikter på slutet och nästa gång då jäklar ska vi öka ännu mer! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0