jobbigt humör och duktiga hästar

Hallå ! har kikat på massa ponnyakuten avsnitt jag missat så glömde av att skriva hehe ;) men iaf red hoppzan i paddocken gick bra hon var duktig men jag hade en allmänt dålig dag och hade ett så jäkla konstigt humör i vissa lägen ville jag bara gråta ibland var jag jätteglad lugn osv sen blev jag skitförbannad på blåsten i detta fall jaa fy usch! men blev lite galopparbete lite ofokuserad när det blåste så annars fin! 
nikki red jag som sagt ut på blev nästan hela snapen galopperade rätt mycket ändå hon ville ju så tänkte ja varför inte var ju så härligt också! och likadant där det gick bra och hon lyssnade men jag satt och grät :O:O:O hallå liksom varför ens? ne men kan ju medge att det är i början av den röda veckan så har väl ngt med det att göra tror jag men så jäkla jobbigt bara haha ! ajaa men trötta båda två vart vi iaf och nu måste jag sova godnatt på er! 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0