It's Sunday!

Godmorgon! 
har tagit mig en rejäl sovmorgon jag som brukar vara uppe med tuppen redan vid 7,8 på helger och vardagar gick upp vid 9 men har snoozat lite i sängen tills nu men ska upp och fixa lite frukost snart. det bästa med idag är att jag INTE  har NÅGOT  MÅSTE GÖRA! som jag ALLTID annars har så oerhört skönt! det enda är att jag ska med ellen till hennes hoppträning (får ej glömma kameran!)  vid 4 så det är ett tag kvar och innan dess så ska jag städa rummet vanlig söndagsgöra nivet, lägga upp hoppvideon från igår, sen en massa matteplugg har ju prov på fredag... hur det kommer att gå återstår att se. blir även en hel del annat bloggande med tänkte jag och mina goooda smoothies recept! :D men nu kurrar magen puss så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0