FIESTA TISDAG

Godmorgon kära vänner! hoppas ni vaknat upp till en superhärlig tisdag! och ätit en minst lika härlig frukost!:D det har jag dock ringde klockan för tidigt enligt mig... men men fick sova till halv 8 iaf hehe. sen gjorde jag iordning smoothie till mig själv lika god som vanligt TROTS att jag råkade hälla i lite vitpeppar istället för ingefära hehe.  
ne men vad händer då kära vänner, idag är det ju VALBORG=FIESTA!  ne skoja jag ska ha tjejmys med mina två bästa! linnéa och karro kommer hit så blir det skräckis och lite annat smått och gott! 
men nu måste jag kila har massa att göra får blogga mer när jag kommer hem, juste ska till stallet också som vanligt! och idag är jag snäll och bjuder på en snygg harrypotterbild på mig!:D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0