fest för hela slanten!

Godmorgon på er! hade ni en rolig fredag? det hade vi kan jag säga haha! kom hem 03,00 tror jag ungefär och jag sa inte senare än 01 haha men så brukar det bli bakade ju kladdkaka och allt! llr linnéa iaf jag var någon annanstans. men iaf blev inte mycket bloggning igår kom hem åt min goda broccolisoppa sen kom linnéa vi hade såååå mycket att prata om så tiden rann iväg helt enkelt, sen var klockan 20,00 så fixade vi oss lite sen drog vi vid halv 10 typ rätt lagom faktiskt. Vann även en omgång beerpong med hjälp av alex också!  haha men kul var det iaf och idag väntar hopp pass med massa hästar så hoppas dem är på ''hopp-humör'' taggar även igång med ytterligare partymusik! och för er som inte varit ute än GÅ UT!!!! ajaa men lite bilder is coming up soon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0