Cupcakes=Träning

Hallå! i'm finally home! :D
såå skönt älskar min säng mer än vanligt efter alla träningspass hihi. Idag fick Nikki klättra var ett tag sen sist men hon gjorde det bra, lite för bråttom ibland dock men det blev en del halter och lite annat påvägen hem sen. Hoppzan fick bli longerad hade fått något på ryggen men det går nog över snart! men iaf tror hon tyckte det var skönt att bli longerad också slippa tunga mig på ryggen! sen så var det riktigt roligt också och hon lyssnade jättebra! 
sen när jag skulle cykla till dagens sista träning hade snälla Malin bakat cupcakes och ställt in i kylen och jag som var vrååååålhungrig var bara tvungen att smaka en ni ser ju själva ser ju mega goda ut (vilket dem var)!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0