Äntligen FREDAG!!

Godmorgon (för en del) själv sitter jag redan i skolan och väntar på att samhällen ska börja, precis haft matte också den gick rätt snabbt ändå snabbare än förväntat S K Ö N T! Idag är det FREDAG och myströjan är på! det enda negativa felet nu är den jäkla snön som faller från himlen VARFÖR !!!!!!! så onödigt tycker jag det var ju nästan vår/sommar..... ajaaa det ska ju bli bättre nästa vecka och hoppas verkligen att det blir bättre väder imorgon! ska kika på det nu. idag ska jag ut till stallet ingen lust att rida ngn i detta väder.. hoppas det finns ngt sällskap bara sen blir det putsa innnan jag får åka hem och äta grillat! 
men lägger in fredagstips sen och något recept av mina GODA S M O O T H I E S!
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0