Allt och en födelsedag

Hejsan!  bloggen har legat nere hela dagen pågrund av förra inlägget så ni kanske förstår varför. har inte orkat inte tänkt på något annat utan allt är så jäkla overkligt, jag är inte känslokall för att inte gråta inför alla utan det är mer för att för mig så har detta inte hänt trots att det har det.. ne usch gråter bara jag tänker på det så ska försöka att låta bli
_______________________________________________________________________
 
 
idag iaf så har jag varit i skolan då, sen så specialidrott med dressyr på schemat. hade med Nikki och hon skötte sig otroligt nog bra! jobbade mycket på vart vi har hästen och känna musklerna, en hel vetenskap det där måste jag säga! riktigt svårt! men det gick bra och har fått en heel del användbara tips! så nu hoppas jag paddocken går att rida i dygnet runt! 
väl här hemma har vi haft minikalas för min lillasyster Rebecca som fyller 4 så stort grattis till henne! :D
 
ne nu tar vi och sover och tar nya tag imorgon! 
#AllaTankarTillDigCalle
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0