Spa Söndag

Godmorgon ! 
 
Hoppas ni sovit gott för det har jag gjort ! idag har jag INGET planerat llr inget speciellt en kompis kommer hit ikväll bara , men idag ska det städas sen ska jag till solariet (måste hålla kvar italien brännan) sen ska jag ha en allmän spa och slappar dag , har bestämt att det är så mina söndagar kommer se ut framöver ta igen sig efter veckan som gått och alla jobbiga träningar, sen har jag en enoooorm träningsvärk från både cyklingen simningen och ridningen så det passar ju kanonbra idag ! men ansiktsmask peeling och nagelvård är vad som står på schemat idag , ska kanske övningsköra lite också. Kan också säga att jag beställde det svarta Caviar Manicure nagellacket så snyggt ! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0