Lillördag!

nyss hemkommen från skolan sovmorgon två lektioner och slutar innan 1 as gött ! :D och på svenskan hade vi bara debatt så var att sitta och lyssna så franskan var väl den ''riktiga'' lektionen då men den gick snabbt den med otroligt  nog. om en liten stund ska jag ibäg till specialidrotten men mellanlandar hemma lite , och vi har bara teori så det är rätt lugnt där med:) 
 
sen så är det fika med Karro som man inte sett på flera år nästan ! så vi ska ta oss en ''catch up'' och halv 9 ungefär är det nattorientering som tur så springer jag inte själv men ändå mörkrädd som jag är så är det lite nervöst hihi . men nu ska jag dricka upp mitt te sedan dra iväg ska försöka mobilblogga lite , puss så länge ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0