Svar på Frågestunden !

Hur funkade tandblekningspennan föresten?
-juste det har jag glömt att skriva men den funkade faktiskt !, efter redan 1 vecka blev tänderna betydligt vitare !
 
*Hur ska man göra för att imponera på dig? :D
-haha jadu bra fråga tror jag är lite svårflörtad, men en kille som vågar ta för sig och vara sig själv i alla lägen och framförallt bry sig om sin tjej, är något jag tycker är bra egenskaper hos en kille , givetvis ska han vara omtänksam snäll osv.. :)
 
*Besökarrekord?
-hmm va va det 40-50 
 
*tror du på kärlek vid första ögonkastet?
-njaa inte riktigt jo om det gäller kändisar, men i verkligheten tror jag inte på det :)
 
*Hur ser din drömkille ut ? :D
-oj, helst sportig längre än mig (1,70) behöver inte va jättetränad men lite muskler kanske, blåögd snäll omtänksam sinne för humor, bra klädstil och kunna laga mat ! (sämst på det) 
 
*vad tycker du om rebecca och fiona?
-vet faktiskt inte vilka de är :o?
Inkido - KärleksbrevInkido - Roshjärta stort
 
*Vad är det pinsammaste du har gjort?
-hmm, den var svår men det var nog när jag trillade med cykeln när alla bilar åkte förbi och en stanna...
 
*Vad är det pinsammaste som har hänt dig?(alltså som någon annan gjort mot dig
-det var när jag hade markarbete och hästen stanna framför en bom och jag trilla av...
 
*Hur många har du varit tillsammans med?
-som jag varit tillsammans på riktigt är det bara 3
 
*Är du ihop med någon nu?
-nej det är jag inte :)
 
*Har du förlorat oskulden? isåfall när? ångrar du det?
- Ja det har jag, när jag var 14 (är 17nu). både ja och nej skulle råda er andra att vänta tills ni känner er helt redo !
 
*hur många har du haft sex med?
-hmm 3 stycken
 
*har du provat blowjob/analsex/69 ?
- har provat alla förutom analsex
 
*första kyssen?
-det var i 7an i en kille som jag var ihop med i 2-3 månader och kommer ihåg att jag var jättekär haha !
 
*tycker du att killen eller tjejen ska ta första steget?
-jag tycker det är killens uppgift riktigt varför vet jag inte, men ibland kan det vara bra att vi tjejer också gör det :)

 
*vem är den den karro som du brukar vara med? Hon verkar så himla snygg och snäll och rolig och så :) :) :) :) :) :) :)
-hihi Karolina som hon heter r min barndomskompis som jag spenderar ett xxxxxxx antal mega roliga dagar med ! jaa hon är supersnäll go och snygg !
 
*Hur många skor äger du? du som är shoefreak :P
-haha märks det ?! ne men jag har 11 par allt som allt ;)
 
*bästa klädesplagg(en) du äger?
-åhh det är alla mina stickade tröjor sååå mysiga att gosa in sig i !
 
*vad kommer du bära i vinter? (någon trend du följer/ska följa?)
-jag gillar ju vintage men det kommer bli mycket stickat och varma raggsockar !
 
*RING/HALSBAND/ARMBAND ?
-säger nog RINGAR ! älskar ringar och går sällan utan !
 
*vad önskar du att du hade i garderoben?
-hmm mer byxor mer stickat och mer fina toppar och skjortor
 
*Vems garderob önskar du att du hade (av bloggarna)?
-KENZAS fullkomligt ÄLSKAR hennes stil !
 
 
 

sådär nu var alla frågor besvarade hoppas ni blev nöjda med svaren ! och måste säga att  ni har ställt massa kanon frågor jättekul ! :D
 
bjuder på en bild på mig själv också
 
 


Kommentarer
Cheersisterss★

Sv; Va jobbigt :( Tack så mycket :D Det är bra med oss :D
Va gör du? :O

2012-11-06 @ 17:47:05
URL: http://nattstad.se/cheersisterss
Filippa♥

Heej heej, super fin blogg! Hur är läget? :)

2012-11-06 @ 17:47:26
URL: http://nattstad.se/filippamikkelsen
roxana

sv; jaha oj, tack :D hihi.
allt bra med dig? ^^

2012-11-06 @ 17:49:45
URL: http://roxanakozlik.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0