Ridpasset 29/11

har intagit min kära plats i soffan framför tvn helt slut efter dagen :)
 
skolan var allmänt chill faktiskt film första lektionen läsa bok andra och sen en extra franska lektion och plugga lite extra inför provet på måndag duktigt va ?! 
sen så åkte jag hem bytte om och cyklade ut till stallet i motvind med snöblandat regn..... men jag kom fram sen hade jag medvind hem vilket va skönt ! :D 
 
red nikki i paddocken hon skötte sig från början och lyssnade i både galoppen övergångarna och i traven så red inte så länge utan slutade när det gick som bäst. sen hade jag bråttom så skynda mig att fixa hoppzan (som inte är halt längre!) och red henne lite men sen ringde pappa och sa att vvi inte skulle köra utan ta det i helgen då mamma åkte in till KSS med min lillebror lite surt då hade man inte behövt stressa så men ajaa så är det :) imorgon så ska jag köra ett RIKTIGT dressyrpass i paddocken ! :D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0