minishopping och långpromenad

hallå ! 
 
varit full rulle idag med började 8 alltså ingen sovmorgon... lite trist men så är det sen har vi haft lite lektiner och massage på morgon sååååå skönt! på idrotten hade vi parkour och för er som inte vet vad det är så ska jag lägga upp en video på det. sen när jag kom hem 20 i 4 så fick jag va barnvakt sen drog jag och min lillebror ut på promenad i 2 timmar ! gick nästan 8 km tror jag lägger upp runkeepern sen;) köpte även med mig lite nötter(naturella såklart) frukt  till min och maries fruktsallad annans persimon och mango blev det:) sen köpte jag även plattspray och lypsyl ! nu ska jag in och käka fläskfilé har inte käkat på hela dagen !!! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0