lite om mig !

dagens humör: trött & lättirriterad
dagens mående:  allmänt trött
dagens borde: soooova
dagens frisyr: utsläppt
dagens smink: lite puder,mascara 
dagens klädsel: stickad,jeans, kängor

dagens planer: stänga av tvn och sova
dagens vill ha: julafton,nyår helg!
dagens fundering: hur jag ska bli kvitt min tävlingsångest
dagens beroende: pepparkakor
dagens tråkigaste: att jag inte har sovmorgon imorgon..
dagens längtan: till helgen !
dagens super längtan: sommar julafton !!
dagens gjorde dig glad: att mitt svenska tal är över !



Kommentarer
ttheresebjörkman, :)

Svar;
Allt är toppen! :D
Vad hittar du på?:)

2012-11-23 @ 09:23:02
URL: http://nattstad.se/ttheresebjorkman


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0