lite mer om gårdagen

som sagt var ju i stallet halva dagen ungefär och red 2 duktiga hästar ! cyklade hem runt 4 och va hemma kvart i 5 kanske , sen var det duschning raka benen och ja ni vet allt det där målade även mina tånaglar också vinröda med vita blommor på blev as bra hihi ! :) 
 
sen var det tacomys med familjen och på helgerna och lov är jag så dålig på att äta lunch så det blir oftast bara frukost , så maten igår var huuuuur god som helst  ! + när man käkar tacos så kan man välja själv om man vill va nyttig llr inte så ist för vanlig köttfärs tog jag kalvfärs som inte innehåller lika mycket fett sen så grönsaker såklart och lite créme fraiche (det måste man ha) och såklart olivolja ! går att ha till verkligen ALLT ! och är supergott !visst ser det gott ut?!
 
sen så fixade jag mig för skulle ju på bio med filip marie och hampus och det var trevligt + att filmen var as bra !!! (för er som undrar såg vi breaking dawn) den var ungefär 2 timmar lång så slutade vid 23,00 så åkte dem andra hem till filip tror jag så åkte jag hem var så trött och seg efter dagen hade ju varit vaken sen 07,30 så jaa jag var inte särskilt rolig att umgås med haha, men kvällen var bra :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0