läsarfråga-mina träningskläder

fick en fråga förut som löd såhär : Kan du lägga upp dina träningskläder och pris/affär? Samt vilka du har kikat på eller vill ha =)
 

och javisst det är klart jag kan ! börjar med att lägga upp mina träningskläder som jag använder :)
 
vanliga löpartights från equipe köpte dem på ullared för 99:-
 
sportbh från equipe även den är från ullared 59:- 
 
tröja har jag en vanlig tshirt  som jag hittat i garderoben :) 
 
har kollat på dessa godingar från stadium som jag funderar på at besälla hem 1299:- hot or not ??
 
 
jaa lite vad jag har för träningkläder ska beställa lite nytt när pengarna kommer tänkte jag så  lägger upp på det då :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0