Hoppzan & Nikki

skulle egentligen bara rida Nikki men så blev inte fallet utan red båda 2 ute i skogen med ellen och sedan kom stina andra rundan :) 
 
det gick bra med båda faktiskt nikki bjöd mig på en flygtur det gick as bra sen så helt sådär började hon bocka som en galning ne inte riktigt men 4 riktigt stora på raken bjöd hon iaf på , kan ju berott på att ellen hamna före hon är ju en vinnarskalle den där hästen haha :) men sen så var det frid och fröjd igen så på torsdag blir det paddockträning för min del :)
 
hoppsan var pigg och glad som vanligt gick även först sen och det var inga problem ! as bra och hon tyckte det var kul och nu kan jag byta galopp på henne också går så fort vilket är bra ! hade jag haft pengar hade hon varit min redan sååå gosig ! (gå in på www.pilagarden.se för mer info) och för er som undrar så är hon ju till salu ! :) 
 
sedan så cyklade jag hem och nu sitter jag i min soffa och dricker thé ska nog gå in och hämta en till kopp var ju så gott ! :D
 
bild på hoppzan  :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0