hela dagen + nötter

sådär sitter såklart med mitt thé i knät och så har jag gjort toast också ! as gott skippade lunchen i skolan så har ju bara käkar frukost idag hihi :) men iaf har ju inte haft tid med bloggen idag åkte hemifrån vid 09,00 och kom hem 18,00 japp full rulle men har haft skola och stanna kvar och pluggade lite sen så specialidrott där vi hade teori och gick igenom provet och alla läxor sen så gick jag hem från ullervad och ner till ica och köpte nötter (självklart naturella) som jag var så sugen på ! a så har min dag sett ut allmänt rörig ! men nu ska jag invänta halv 8 hos mig & bonde söker fru!! 
 
juste köpte halstabletter och en proteinbar tills imorgon hinner inte äta i skolan då heller ... 
 
 


Kommentarer
roxana

sv; det är bara bra med mig :)
har du haft en bra dag? :)

2012-11-07 @ 19:36:53
URL: http://roxanakozlik.blogg.se
sommarblom.blogg.se

sv: Jag sitter här med ricinolja i håret och kollar på tv :) sj?

2012-11-07 @ 19:46:47
URL: http://sommarblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0