Dressyrarbete

Tjenare läsare! 
äntligen hemma säger jag bara ! ! ! som sagt full rulle idag med , börja med skola slutade 15,00 och kom inte iväg till stallet förrens 15,40 ..... och fyyy satan vad mörkt det är nuförtiden! cyklar ju varje dag ut till stallet och så har jag en 4km lång skogsväg jag måste igenom UTAN LAMPOR!! slår rekord varje gång kan jag säga as läskigt :( speciellt när man tänker på alla skräckfilmer man sett...
 
men iaf så blev det paddocken fast på Hoppsan istället för nikki var halt ...igen:( ajaa, det gick iaf kanon tränade mycket på min sits och hållning även på gas och brom + galoppfattningar och hon lyssnade kanon trots att det var massa andra hästar runtomkring som hittade på sina egna bus, och hon gjorde även superfina galoppfattningar! så glad :D 
 
och min klänning får ni se imorgon mamma har inte varit och hämtat den än..
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0