båda ridpassen

Hoppsan:
 
blev ett litet hoppass med den gosegrisen där även jag tränade på min balans jisses trodde inte den var så dålig haha ! :D men iaf lg det bommar ena långsidan som vi travade över lite vingligt i början men det blev sedan bättre sen la dem upp till ett litet kryss i slutet och lite läskigt tyckte hon allt det var men sen så hoppa hon så glatt ! gjorde den övningen ett antal gånger tills det satt , försökte även få henne så framåt som möjligt hon har ju lite svårt med det ibland. men hon gjorde sig jättebra ifrån sig ! :D
 
                                     
 
NIKKI:
 
blev ett hårt dressyrpass i paddocken , tränade övergångar serpentiner få upp tempot och även få upp henne i formen gjorde lite skänkelvikningar också ! gick faktiskt riktigt bra idag hon lyssnade bra och var aktiv sen så fick även jag hjälp utav hon som äger stället vilket var till stor hjälp ! så kul när det går bra helt perfekt var det la inte men helt klart på den positiva vägen och i galoppen gick det också bättre hon blev inte lika stark som hon brukar, kanske var för att jag red bättre ?? ! men nu jäklar så ska vi träna !! 
 
                                             
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0