1 prov klart 1 kvar!

såå äntligen hemma säger jag bara ! har hunnit äta lite också as hungrig så hade mamma gjort ngt gott kött heeelt perfekt ! :D
hon ska även hämta min klänning sen runt 6 tiden ååååhhh så spännande vill ju ha den nuuuuu!! 
 
men iaf hade ju som sagt prov idag gick heeelt okej gjorde några slarvfel bara men godkänt blir det nog iaf sen har jag prov på fredag så nu taggar vi om ! presidentvalet handlar det om men det borde jag kunna lite om iaf ska göra klart alla instuderingsfrågor innan jag drar mig mor F ska väl träffa han runt 6,halv 7 ngn gång tror jag så har ju lite tid på mig:) ! men nu måste jag sätta igång hörs mer sen !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0