TISDAG

fick en stor lust att blogga faktiskt ! har ju inte gjort det på ett tag men tänkte försöka hinna med den nu när vi är lediga och inte har överdrivet mycket i skolan just nu :)
iaf så idag hade vi en lektion matte fast utan lärare så den var chill sen hål och efter det vårjoggen på6,3km tror jag det var, känner mig riktigt redig har varit ute och sprungit tre dagar irad nu och det känns i hela kroppen sen har väl kosten varit as kass, är rätt lat när det gäller mat;)
ikväll kommer CG hit för lite mys och även hockey sverige-lettland tror jag det var så då får jag försöka sitta med och vara så social och insatt som möjligt men det är ju inga större problem.
och precis nu fick jag reda på att jag ska jobba i helgen alltid lika roligt med cash på kontot eftersom vi inte får ngt CSN bidrag i juni;)
nog för mig just nu , ska försöka fixa mig iordning lite innan han kommer, kom ju precis ur duschen !
image description


Kommentarer
jossi

hej!! hoppas att alltär bra med dej??

härligt å jobba i helgen eller??

kram

2012-05-16 @ 12:38:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0