sovmorgon!

Godmorgon !
as skönt med sovmorgon man hinner det man inte brukar hinna i vanliga fall som att sitta extra länge vid frukostbordet till exempel ! vi börjar 11,05 tror jag det var så än är det inte bråttom heller, sen är dagen rätt skön typ inga lektioner alls så denna dag är väl inte jättevärd egentligen men ändå liksom.
ikväll/eftermiddag blir det stallet som vanligt så nu ska sessan få gå lite hon var ju sådär igår antagligen är det brunstigheten som kommer nu men får hoppas att hon sovit bra inatt så vi slipper allt tjafs innan. och om jag har tid och ork så ska jag försöka mig på en joggintur också eller iaf en promenad hade jag tänkt, får ju passa på när man inte har läxor eller prov att tänka på !
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0