Godmorgon!

försov mig lite men hinner till svenskan iaf!
skrev aldrig om ridningen igår blev lite sent så jag somnade som vanligt hehe. men iaf så gick det hyfsat bra iaf den sista halvtimman, den första kvarten gick åt till att få min vilja igenom då hon bara skulle studsa och ha sig men sen så gick det igenom och hon gick som en klocka i båda varven och utan massa tjafs i galoppen !  så på torsdag är det hoppning (kanske) inget bestämt än hon ska ju fotas och läggas ut på annons så ja och det gick ju såååå bra sist också hehe.
idag är det hoppträning igen fast på terrängbanan ! så sjuuuukt roligt och det gick helt kalasbra förra gången så det ser jag fram emot !
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0