Bloggggeeeenn

nyduschad och ska snart gå och skölja ur inpackningen jag har i håret älskar hur det doftar, mums !
tänkte fixa naglarna igen då det andra nästan försvunnit #sadface men alltid roligt att göra något nytt som även passar till det jag ska ha på mig ikväll fast har inte bestämt mig än men väljer mellan ett linne med öppen rygg llr skjorta men eftersom det bara är jag och karro ikväll blir det nog skjorta :)
jaja det löser sig lyssnar även på lite skön musik tänkte ladda upp en gammal goding sen.  ne nu ska jag fixa mig lite till lägger in kvällens outfit innan jag drar ! puuss
image description


Kommentarer
roxana

sv; med mig är det bara bra! har du haft en bra dag? :D

2012-03-16 @ 19:59:17
URL: http://roxanakozlik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0