HOPPASS!

taskig uppdatering idag får ursäkta för det men hänt så mycket idag :)
åkte iväg till stallet vid 10 ungefär för att hoppa lite och det gick faktiskt kanon ! llr myycket bättre än sist iaf så vi hoppa 80-90cm iaf . stina skulle även filma för hon ligger ju ute på annons ska lägga in länken till hemsidan tänkte jag snart så ni kan gå in där och kika !
sen så efter det åkte jag till ullervad för att kika lite på juniaden otroligt många gulliga ponnies var med och imorgon blir det ännu mer tävling om det inte regnar sen även lite plugg därimellan ska hinnas med hur det ska gå till har jag ingen  aning om, man har ju redan gått på sommarlov två veckor för tidigt dock men ajaa betygen är typ satta ändå :)!
nu ska jag åka iväg och möta upp linnéa som även ska sova här inatt så lite bilder och mer update kommer ni att få under kvällen ! :D
hon heter förresten Fiery Lass och är högst upp på sidan :) (bilden är länken)
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0