underbar !

sitter och glor på OS just nu men där händer inte så mycket , beställer hem lite kläder också och checkar lite på skor har fastnat för flera par lägger upp dem i ett annat inlägg så gaaaaaalet snygga !! 
 
med Avatar förut idag gick det sådär faktiskt gick mycket bättre i fredags då gick allt så himla klockrent ! men idag var han lite stressad och hade inte tid att lyssna men den lossnade sedan men kunde ha ridit några timmar till för var INTE nöjd men det var alldeles för kvavt och han blev bara tröttare och tröttare jag med faktiskt men ska köra på tisdag då hade jag tänkt att det skulle bli lite galopparbete ! vi har haft rätt mycket travarbete nu då jag kände att vi haft problem med den men nuså funkar det bättre ;) han gör så fina framsteg absolut världens härligaste ! 
 


Kommentarer
Ullis

Jag gillar att du gillar Avatar =D Blir så stolt och glad att du tycker så mycket om honom!!! Tack Elin!

2012-08-04 @ 19:46:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0