uteritt i snön

blev sen hemgång efter stallet idag. cyklade ju ut direkt efter skolan och tog med nikki ut på en tur med 2 andra och jääääklar vad pigg hon var har ju inte ridit sen fredags... menmen så är det när man är sjuk sen så var hon ju vaccinerad också så inte så konstigt men på ditvägen när jag var ute och red gick det bra sen hemåt de va då hon trassla och skulle bara springa galoppera och bocka ! vilket hon gjorde några gånger .... men sen så hjälpte ellen mig lite och då gick det bättre så innan vi avslutade så lyssna hon på mig igen iaf rätt skönt så nu ska hon INTE  få stå mer denna vecka llr jo imorgon för då är jag i ullervad istället men inte sen. de tråkiga är att hennes mugg har blivit värre och den vägrar ge sig !! hon har ju haft den i säkert 3 månader nu om inte mer så synd om henne och sen att vi inte vet vad vi ska göra mer har testat snart allt som går att testa. ajaa får hoppas att den salvan hon har nu hjälper lite iaf :)! 
 
sen så kan jag säga att jag cyklade hem också så mina 2 mil är gjorde för idag sen imorgon blir det att hämta ut pakeeeet ! :D
ungefär som på bilden ser hennes ben ut fast myyyyyycket värre.. :(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0