shopping!

tjenixen ! nu är jag hemma från skövde med världens gosigaste vän Karro!! var ju så längesen vi gjorde något tillsammans utanför skolan har mest blivit att vi snackat där och så , så då drog vi till skövde och shoppade lite blev lite nagellack (hihi ;) ) jag som redan har runt 50 st !!! men dem var jag BARA TVUNGEN ATT HA THATS IT !!
 
sen handla lite doftljus en tröja byxor raggsockar ett måste det med hihi ;) sen så hitta jag en mössa som jag kanske råka ta bad me var helt öde på esplanaden och den låg i en kundvagn vid utgången helt ny hallå llr ???!!! sen har jag även invigt mina nya snygga klackar med korset på så har gått runt med13 cm klack och 4cm platå i ca 4 timmar jo tack det kändes i mina fötter så får se om jag verkligen använder dem på nyår llr om det blir kängor hehe kommer slå ihjäl mig !! :D 
 
men bilder på dagens shopping får ni imorgon för nu ska jag sooooova Godnatt på er ! :D
 
 
 


Kommentarer
Anonym

snodde du någons mössa? eLAKT

Svar: kan man tycka
None None

2012-12-11 @ 10:18:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0