mysfredag !

hallå ! tog mig en sovmorgon till 10 så himla onödigt med förkylning helt täppt i näsan och halsen är förjävlig .... menmen ska ut till hästen iaf idag ! :D och städa + ta kort på allt igår :)))) 
 
men hade en kaknondag igår först en heldag med marie i skövde där jag hittade en del tillsut va där vid 10 och va hemma 18,00 ja det kan man kalla en heldag ! men kul var det iaf tog oss en kaffepaus också för att vila ryggar armar och ben + att snacka lite mycket folk att trängas med var det också... 
 
sen när jag kom hem fixade jag mig bytte om och drog till Moa för lite firande för henne och massa andra tjejer hur kul som helst var det och man inser ju vilka härliga vänner man har ändå ! :D har lite bilder jag lägger upp snart. mamma kom runt halv 11  så då åkte jag hem , men denna fredag har varit riktigt bra ! :D
 
 
glömde publicera innan jag åkte till stallet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0