sunday

godmorgon ! 
 
har varit vaken en stund men har inte hunnit sätta mig med bloggen ännu , men iaf gårdagen var riktigt bra as gott var det också ordande med kräftor räkor smörgåsar ägg och allt man ska ha ! sen så spelade vi lite kort och umgicks och lite sisådär 10+ på den kvällen ! 
 
idag är det kalas som gäller för mig mamma och min lillebror så gästerna kommer väl runt 2 skulle jag tro så måste hinna fixa lite här hemma fast nu är rummet snart klart väntar på att golven ska torka så jag kan hoppa in i duschen ! sen måste jag hinna fixa mina naglar tänkte jag nu har dem äntligen vuxit ut lite med så tänkte pensla på lite så dem håller ! :) 
 
idag blir det inget stall men red igår och det gick bra blev lite trav och skrittarbete i paddocken träna mest på att han skulle lyssna och inte ha för bråttom vilket han gärna har ibland men tyckte han skötte sig fint iaf ! ska även dit imorgon runt 10 då hans ägare också kommer :) !
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0