sooommmar sol och värme !

hallå alla därute ! varit aaaas kass uppdatering men jag har mina skäl ! 
 
imorses blev jag tagen på sängen då det kom in två stycken rörmockare och skulle greja med toan sen efter frukost åkte jag och träffa Ebba för en tripp till ekudden för lite solning menmen solen ville inte visa sig just då så då blev det en glass istället sen så låg vi och snacka och sola när den väl var framme , och ingen ville riktigt åka ut till stallet så tidigt så då tog vi oss en riktig mumsig räkmacka i hamnen och träffa lite goa vänner som även hängde med till ekudden sen igen och då blev det faktiskt riktigt varmt ! sen så skulle vi bada men svinkallt så det blev lite pensinärsbad haha ! 
 
sen så blev det även en tripp till hästarna på kvällen när det svalnat lite även en sväng ut i skogen med dem ''ridbara'' sen så blev det lite longering av charisse och cricket ska försöka fånga dem på bild så ni får se dem ! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0