så firades...

godmorgon! llr god eftermiddag ! 
 
har varit vaken ett tag men har ätit lite frukost och gjort annat nu på morgonen :)
 
men igår då , vi firade lite när pappa kom hem fick ett presentkort på klipp-er så nu kan jag beställa slingtid !! ska ju  bli lite ljusare i skallen är ju redan ganska ljus så tänkte fixa till det lite så ska ner till stan imorgon hade jag tänkt och fixa tid och så :)))) sen så drog jag och Marie till Skövde kommer aldrig därifrån trots att jag inte jobbar haha menmen vi gick in på commerce lite och kika slutade med att jag fick med mig ett par shorts ut Ajaj ELIN!!! måste sluta med det menmen riktigt snygga var dem ska visa er dem + allt annat jag köpt denna månad!  
 
sen efter lite strögande där inne så gick vi ner till Pim's för att beställa det vi skulle ha , för mig blev det kyckling och pastasallad så jäkla god och det var inte lite man fick heller ! för marie blev det ceasarsallad den såg också riktigt god ut ! sen blev det massa snack om allt och inget (som vanligt) tror vi satt där inne över en timma iaf men jag klagar inte lika uppskattande varje gång ! 
och innan bion börja så var vi tvugna att köpa lite naturgodis så blev lite nötter där sen så kom vi lagom tills den börja och för er som missat så kolla vi på TheDarkKnightRises en film att rekommendera riktigt bra ! kan ju säga att vi fick as bra platser med ! typ som en soffa + fotstöd nästan som hemma as gött ! 
 
 
men nu måste jag byta om och dra mig mot stallet INNAN  regnet kommer igen ha det bra ! puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0