omotiverad+motiverad=dubbelmoral

så nu är jag vaken trots allt riktigt trött omotiverad till det mesta tyvärr men skyller på söndagar.. ska försöka ta tag i städningen iaf dammsuga sen så har mitt badrum halvt pajat så får inte va därinne så jäkla förbannad nu alltså .... 
men ska dra mig mot stallet snart också ska bara släpa mig upp ur sängen först... 
 
hade förresten riktigt kul igår ! bra väder och sällskap lite mer fok än vi hade tänkt oss men det funka det ändå ! lite för mycket skitmat också llr på hemvägen iaf så nu jävlar ska träningen komma igång har ju bara 2 jobbdagar kvar sen så är det stenhård träning som gäller ! väntar på att mina tabletter ska komma också så man kan komma igång lite till liksom ! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0