härlig eftermiddag på stan !

äntligen hemma i min säng igen ! här trivs jag alltså ! :D 
 
men som sagt var nere på stan och slinga mitt hår blev faktiskt riktigt bra tänkte lägga upp en bild men ni får den imorgon för nu duscha jag precis så det syns inte , men det blev mycket ljusare och sen fick jag ngn hårinpackning som skulle tabort den guldiga nyansen, men just nu är det faktiskt inte alls mycket sådant i så himla skönt att slippa det ! :) 
 
efter frisören drog jag och Marie ner till ströget för våran tradionella kopp kaffe hihi såååå gott ! :D sedan blev det massa snack om allt och ingenting (som vanligt) blev en heeeeeel del planerande också ! 
 
var även ute och red idag med och eftersom jag var så jäkla trött så blev det lite klättring med honom första gången han klättra där tror jag men det gick super han ahde lite för bråttom nerför bara annars så gick det kanoners ! imorgon får det bli dressyr i paddocken för det ska nog inte bli lika varmt då hoppas jag haha iaf inte på förmiddagen ;) ska bli en tripp till apoteket också ! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0