Gårdagens Ridpass

var ju tänkt att ägaren skulle komma idag men blev lite omplanering så jag och Elin drog ut på en travrunda hennes häst skulle få fram sin gång och då fick jag följa med då min har en sådan gång i sig redan, men jäklar jag brukar få bromsa men nu var det jag som fick lägga in en ny växel istället jäklar vilket tramp alltså och sen när han satte under bakdelen ännu mer jaa då ska ni sitta på så jäkla härligt !! och även i galoppen lika härlig där ! han tyckte det var skitkul men lite jobbigt fast han skulle nog orkat ännu mer då han inte var svettig när vi kom tillbaka men det är ju bara positivt ! 
och skönt för han att också få ta i ordentligt blir ju lätt att man vill bromsa dem men ibland är lite sådant här bra . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0