17 Augusti

sådärja nu var jag hemma igen så jäkla varmt ute är vad det är !!! sola skulle vara det optimala just nu men får se om jag orkar gå ut och lägga mig en stund llr om det blir en promenad till sandviken skulle ju vara lite mysigt :)) ! ska checka om ngn vill göra mig sällskap annars får det bli lite städning det behövs det med hehe.
 
iaf så gick det bra i stallet longerade Charisse på inspänningstyglar och det gick rätt bra llr hon var duktig iaf men gillar inte att stå still om man säger så ! sen så red vi ut på avatar och russen skulle bada men dem våga inte riktigt så vi stod och kollade på vattnet en stund istället och hälsade på en klasskamrat. och nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite melon och macka ! lite hungrig nu ändå :)
 
gosehästen!


Kommentarer
Ellen Talus

Tack så mycket! Desamma :)
Är det din egna häst? Väldigt fin iaf :)

2012-08-17 @ 17:53:30
URL: http://lillefotografen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0