Utflykt!

Hallå! nu har jag gjort klart min opponering och den gick bra! fick opponera en bra och relevant undersökning + att den var intressant också! :) nu sitter jag med psykologin och tänkte göra klart den nu så får se hur det går:) senare idag blir det jobb och sen ikväll kommer Adam hem till mig!! :D
 
igår så åkte vi på en utflykt med idrotten till Gullspång fick låna mormors bil. var faktiskt riktigt roligt! så fikade vi uppe vid skagersvik sedan åkte vi hem och då kikade jag och Veronica runt på stan för att kika till beachvolleybollen fick även med mig två ringar hem ni får se dem sen;))  sen så lämnade jag bilen hos mormor och satt där och pratade lite tills jag åkte hem och då köpte jag även lite naturgodis för att det var lillördag! ha det så bra vänner! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0