Träningsdag & TIPS!

Godkväll!
 
sitter och kikar lite på musketörerna en kanonserie på 4an (tycker jag iallfall) och skriver samtidigt på en inlämning och lyssnar på broiler, hehe ååååh saknar såååååååå till sommaren! deras låtar väcker sååå många minnen, från både hemmafester, grillfester och olstorpsfester. förhoppningsvis kommer det bli mycket sådant i sommar också! 
 
men denna dagen har iaf bjudit på : sprang till skolan och körde volleyboll på idrotten sen sprang jag hem, så blev 4km där. sen så var det hem duscha av sig (då det ösregnade sen blev jättevarmt...) lite svett. sen var det tabata pass för er som inte vet vad det är, är det styrka- kondition och kordinationsträning, askul! och mycket effektiv träning :)) så lär väl känna av det imorgon. sen så åkte jag hem och åt mammas goda kyckling. Adam kom även en liten sväng då han skulle hämta sin broder efter sin träning. lika uppskattande varje gång! och nu sitter jag här och skriver vilket jag ska göra en liten stund till sen är det sovdags! jättetrött verkligen:)) ny dag imorgon och då bär det av till stallet! gillar att vara ledig :)) men innan ska ni få ett tips!!
 
och det är denna dryck testade den precis och helt klart Godkänd!! Aloe Veras nya
D I E T  G R A N A T Ä PP L E    jag som gillar granatäpple passar mig utmärkt!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0