Min helg!

Ännu en helg är över och den har spenderats med kärleken min!
i fredags kom han till mig och vi gjorde inte så mycket utan åkte och handlade lite gott till kvällen sen hade vi båda tränat under dagen också:)) sen så grillade vi på kvällen och bara hade det trevligt! 
 
i lördags så åkte vi till Skövde först gjorde vi en jobbgrej åt Adam sen så åkte vi in till Elins esplanad, media markt och åt på MAX. hittade lite saker ändå bland annat underkläder studentskor och sen en fin rosa tröja! :D innan vi åkte hem så fikade vi lite. väl hemma sen vilade vi oss lite för jag började jobba kl 18 och vi var väl hemma innan 5 iaf! sen så jobbade jag till 00, fast det var riktigt roligt jobbade med sköna och roliga personer så kvällen gick fort! 
 
igår så var det Kalas för Adams lillebror som fyller år idag, så hela släkten var där eller nästan iaf och det bjöds på mat och tårta! sen så halvsov vi lite framför tvn på kvällen innan jag åkte hem! innan det så hade jag varit i stallet och gosat med fölungarna såååå gosiga!! och sen blev det en runda på min prinsessa Nikki! :D
idag är jag ledig från skolan eller ska på idrotten vid 2 bara så ska springa dit så slipper jag det sen. annars blir det bara massa plugg:))
 
 
 
 
 
 
 
 
dagens frukost
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0